Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Vilken bilvård i Stockholmsregionen

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Ante_Bmw
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Vilken bilvård i Stockholmsregionen

Inlägg av Ante_Bmw » 24 maj 2012 15:06

Halloj alla !

Vilken bilvårdsanläggning rekomenderas i stockholmsregionen?

Finsn det någon forumvetaran här som har sin firma här i "gröten" ;)
Senast redigerad av 4 Ante_Bmw, redigerad totalt 14 gång.

nikasp
Ny Medlem

Re: Vilken bilvård i Stockholmsregionen

Inlägg av nikasp » 18 nov 2012 14:22

Jag är också intresserad av firmor (vågar man anlita privatpersoner om det går fel?). Bor i Järvastaden, Solna (Sthlm) och lämnar helst på vägen mellan Järva och Hötorget men kan i värsta fall åka en bil och kan avvara bilen flera dagar om det hjälper.

Har en svart BMW X3 som är i behov av en uppfräschning, bl.a. polering. Interiören är väldigt OK pga. att jag egentligen gillar att putsa , har kört med Pingens Interior Clean, men inte har bra garage att hålla till i. Det som är skitigt är dörrgångar och klädseln vid gummimattorna fram.

Jag har en del små stenskott på front och huv efter att ha pendlat på E4. Hela nederdelen av fronten är bra nog bytt pga. en liten påbackning men har ändå fått tillbaka några små saker. Ska jag försöka lägga igen de själv eller finns det andra än Jörgen Sandell som fixar sådant också utan att det kostar an arm and a leg?

Skriv svar