Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Någon som har problem med bilvårdsforumet?

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Användarvisningsbild
Snodden
Medlem

Re: Någon som har problem med bilvårdsforumet?

Inlägg av Snodden » 10 okt 2013 12:34

Ja jag har köpt det.

Nu finns det kampanjpris på det
http://www.kjell.com/sortiment/dator-kr ... ing-p18094
Senast redigerad av 4 Snodden, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
tumba25
Forumtekniker
Forumtekniker
Kontakt:

Re: Någon som har problem med bilvårdsforumet?

Inlägg av tumba25 » 12 okt 2013 00:24

progge skrev:Jag använder dem till Datorer, torr luft på burk :jeps
Dyrt, svar ja men bra.
Definitivt. Om man använder luft från kompressor måste man ha en lufttorkare. Annars är luften för fuktig för att det ska vara bra i längden. Kan också vara inte bra på kort sikt om man blåser i en dator som är på. Dessutom räcker en burk ganska länge.

@Fritte: Jag brukar köpa Asus. Om du mest använder datorn stationärt så satsa på en med så stor skärm som möjligt. Allt annat kan du köpa till senare om du skulle vilja ha. Och så mycket minne som budgeten tillåter. Hybrid eller SSD diskar kan du köpa till senare om du vill/behöver. Pris per GB är definitivt till deras nackdel än så länge. Och jag tror du hellre vill ha Win7 än Mac eller Win8, jag använder Kubuntu, Linux och det påminner mest om Mac som är baserad på BSD. Men jag har testat både Win7 och 8, 7'an kändes mycket trevligare och jag köpte inte 8'an.

Om det är flera som har problem med forumet så skulle jag gärna vilja veta det. Och då vill jag gärna ha så mycket övrig info som möjligt, även om en del kan kännas onödig/fånig. Varje ledtråd är en bra ledtråd.

Skriv svar