Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Cherryfoam
-
Lonne
- Ny Medlem
Cherryfoam
Hej!
Har Allbrite ändrat på Cherryfoam? I min gamla flaska var schampot mer rosa och luktade starkt körsbär, medans i min nya flaska är schampot rött och luktar mer åt godishållet.
Har Allbrite ändrat på Cherryfoam? I min gamla flaska var schampot mer rosa och luktade starkt körsbär, medans i min nya flaska är schampot rött och luktar mer åt godishållet.
Senast redigerad av 4 Lonne, redigerad totalt 14 gång.
- Rednales
- Kemiexpert

-
Lonne
- Ny Medlem
Re: Cherryfoam
Båda flaskorna är från Prorecond.
- Funk
- Moderator

Har bara sett rosa, med körsbärsdoft..
/Thomas
/Thomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
- Rednales
- Kemiexpert

Intressant, Prorecond har ju inget annat Allbrite shampo. Verkar onekligen som någon förändring, då körsbärsdoften i orginalet är stark...
Senast redigerad av 4 Rednales, redigerad totalt 14 gång.
-
Lonne
- Ny Medlem
Har nu fått det bekräftat från Prorecond att en liten förändring har skett med Cherryfoam. Har bara tvättat en gång med nya formeln, och då märkte jag inte nån större skillnad, möjligtvis att den nya rengjorde lite bättre...
- Rednales
- Kemiexpert

Men att fortfarande kalla den för cherry foam om doften är borta....!?
Senast redigerad av 4 Rednales, redigerad totalt 14 gång.
- Fiskepojken
- Trogen Medlem

Jag tror min cherry foam är original den luktar väldigt starkt av syntetisk körsbär...köpte den på BBV
Senast redigerad av 4 Fiskepojken, redigerad totalt 14 gång.
Min andra hobby är http://grillegrill.blogspot.com/
-
Lonne
- Ny Medlem
Nu är ju mitt luktsinne det bästa.. Men Cherry Candy hade nog varit ett bättre namn på den nyaRednales skrev:Men att fortfarande kalla den för cherry foam om doften är borta....!?