Tvätt/polering i Huskvarna
Postat: 14 nov 2016 17:24
Hej på er.
Har en solid svart passat från 2008 som jag skulle vilja ge lite kärlek innan försäljning. Fick vårat tredje barn för en månad sen, så kan inte stänga in mig i garaget i en helg och göra det själv för tillfället[emoji4]
Finns det nån som bor i jönköpingstrakten och är sugen så får ni gärna PM:a mig.
Joel
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har en solid svart passat från 2008 som jag skulle vilja ge lite kärlek innan försäljning. Fick vårat tredje barn för en månad sen, så kan inte stänga in mig i garaget i en helg och göra det själv för tillfället[emoji4]
Finns det nån som bor i jönköpingstrakten och är sugen så får ni gärna PM:a mig.
Joel
Skickat från min iPhone med Tapatalk