Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Swissvax nu hos Shinearama!
-
Masten
- Medlem
Swissvax nu hos Shinearama!
Min favoritbutik när det gäller bilvård, Shinearama (förlåt Nisse & Co på BBV
), har nu börjat sälja Swissvax's produkter. Har läst mycket gott om deras produkter, får se om man vågar sig på en beställning så småningom 
Senast redigerad av 4 Masten, redigerad totalt 14 gång.
-
danne5
- Entusiast

Re: Swissvax nu hos Shinearama!
Har också hört gott om dem, man lär dessutom få med en doftgran där det står shinearama när man beställer 
Senast redigerad av 4 danne5, redigerad totalt 14 gång.
- jujimbo
- Entusiast

Den doftaren är inte mycket att hänga i granen
, Wounderbaum är långt bättre 
Senast redigerad av 4 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.
-
Masten
- Medlem
Någon doftgran har jag inte fått i mina försändelser från Shinearama, däremot godisdanne5 skrev:Har också hört gott om dem, man lär dessutom få med en doftgran där det står shinearama när man beställer
Senast redigerad av 4 Masten, redigerad totalt 14 gång.
- Jiiins
- Entusiast

Masten skrev:Någon doftgran har jag inte fått i mina försändelser från Shinearama, däremot godisdanne5 skrev:Har också hört gott om dem, man lär dessutom få med en doftgran där det står shinearama när man beställer
Å jag fick, både doft & godis
" En sjuk polernörd "