Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Prisvärt poleringskit
-
Purusam
- Medlem
Prisvärt poleringskit
Finns det något prisvärt poleringskit att köpa som duger till att polera bilen själv. som även kan vara bra till nybörjare.
Senast redigerad av 4 Purusam, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
Re: Prisvärt poleringskit
Purusam, sväng in till Prorecond eftersom du bor i Umeå
Snipgränd 98
Tel: 070-316 38 88
906 24 Umeå
Fax: 090-313 04
Sweden
E-mail: info@ProRecond.se
Snipgränd 98
Tel: 070-316 38 88
906 24 Umeå
Fax: 090-313 04
Sweden
E-mail: info@ProRecond.se
Senast redigerad av 4 Göran, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

Vad är prisvärt enligt dig? Hur mycket hade du tänkt lägga? Har du maskin eller inte? Vad har du för maskin?Purusam skrev:Finns det något prisvärt poleringskit att köpa som duger till att polera bilen själv. som även kan vara bra till nybörjare.
Mvh Magnus
Senast redigerad av 4 Cogo, redigerad totalt 14 gång.
-
Purusam
- Medlem
Prisvärt enligt mig, är att få bra saker för pengarna. det kan väl vara i olika prisklasser. men inte går jag och köper poleringsgrejer för 20 papp om jag ska polera en bil eller kanske 2.
brukar finnas instegsvarianter till alla slags hobby-maskiner. som oftast fungerar lika bra som dyra men kanske inte i längden, men det spelar ingen roll om man inte ska använda dem 24/7
brukar finnas instegsvarianter till alla slags hobby-maskiner. som oftast fungerar lika bra som dyra men kanske inte i längden, men det spelar ingen roll om man inte ska använda dem 24/7
Senast redigerad av 4 Purusam, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

Vet att Bollnäs bilvård har ett paket med polermedel, rondeller, vax m.m. för ca 750 kr. Kolla på det paketet det kanske kan vara något för dig, om det är så att du har en dubbeloscillerande polermaskin typ biltema eller liknande.
Senast redigerad av 4 Cogo, redigerad totalt 14 gång.
- Crille
- Entusiast

Skulle jag va dig skulle jag göra en beställning hos BBV på grejjerna..Där får du support + hjälp om du kör fast mitt i jobbet..
Polerar,Lackskyddar och sist men inte minst optimerar fordon.