Hittade ett som Wolf`s gör som jag har beställt för att testa på min min bil..
Skulle vara kul att få höra om ni andra medlemmar vet några andra märken och gärna om ni använt det och hur ni tycker polermedlet fungerar.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Vilka märken gör polermedel för ceramiska lacker?
- Crille
- Entusiast

Vilka märken gör polermedel för ceramiska lacker?
Senast redigerad av 4 Crille, redigerad totalt 14 gång.
Polerar,Lackskyddar och sist men inte minst optimerar fordon.
- jujimbo
- Entusiast

Re: Vilka märken gör polermedel för ceramiska lacker?
Sonax skall ha några i sin proffs serie, menzerna så klart, scholl har några tror jag.
GTechniq har jag läst lite om och deras p2 skall vad jag förstår fungera bra på sån lack också, jag får testa
GTechniq har jag läst lite om och deras p2 skall vad jag förstår fungera bra på sån lack också, jag får testa
Senast redigerad av 4 jujimbo, redigerad totalt 14 gång.
- Crille
- Entusiast

Re: Vilka märken gör polermedel för ceramiska lacker?
Scholl visste jag inte hade men det blir att kolla upp.
Gtechniq hade jag aningar om, har kontakt med ägaren/tillverkaren men har inte beställt något från dom ännu för att testa.
Sonax har jag inte heller testat, kan ju också vara en ide...
Tack för dina tips Jj
Gtechniq hade jag aningar om, har kontakt med ägaren/tillverkaren men har inte beställt något från dom ännu för att testa.
Sonax har jag inte heller testat, kan ju också vara en ide...
Tack för dina tips Jj
Polerar,Lackskyddar och sist men inte minst optimerar fordon.