Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Re: Polera bort hologram med autosmart

Poleringssätt och produktval.
Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Nisse » 03 apr 2011 14:42

Ase skrev:Om jag kör roterande polering med tex amaze, vilket medel ska jag då välja i autosmarfamiljen för att städa hologram med dubbeloscillerande. Funka det med tex Mirror image, eller kan man köra igen med amaze?

Tack på förhand!

//Andreas
Ja kör Amaze igen med oscillerande sedan Mirror image.....Autosmart "take off" är en bra hologram städare...men den har nog utgått om jag kommer ihåg rätt.... ;)
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
MVH Nisse

Bild

Saxon747

Inlägg av Saxon747 » 01 jun 2011 21:09

Ta flaskan med R1 Complete och ge den till någon du tycker riktigt illa om. Har du någon mobbare från skolåren som du kanske tycker sådär extremt illa om än idag? Ge den till honom/henne. Sämre polermedel har nog aldrig skådats.
Senast redigerad av 4 Saxon747, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
zwizzen
Medlem

Inlägg av zwizzen » 01 jun 2011 21:21

Saxon747 skrev:Ta flaskan med R1 Complete och ge den till någon du tycker riktigt illa om. Har du någon mobbare från skolåren som du kanske tycker sådär extremt illa om än idag? Ge den till honom/henne. Sämre polermedel har nog aldrig skådats.

:lol: :lol: :lol: :cheers

Skriv svar