Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Clas Ohlson, Bilvårdserie
-
Arjen
- Medlem
Re: Clas Ohlson, Bilvårdserie
Var inne och kollade på dessa idag. Köpte endast schampot dock. Det ska blandas 0,5dl till 10 liter vatten och det har tyvärr en lite tråkig doft, en svag hint av något fruktigt men den "kemiska" doften är mycket starkare. Ska testa denna vid nästa tvätt.
Senast redigerad av 4 Arjen, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

om det är samma schampo som i autorange serien så är det ingen hitt tycker jag. blaskigt, luktar inget direkt och lite skum i hinken samt på biilen. återkom med hur det fungerar, gärna med bilder.
Senast redigerad av 4 Cogo, redigerad totalt 14 gång.
-
Arjen
- Medlem
Har inte använt autorange-serien, men med tanke på vad Cogo skrev kan det mycket väl vara samma schampo. Det var väl ok med skum precis när man blandade, men det försvann väldigt snabbt och det var som att tvätta bilen med vatten. Glidet var knappt godkänt och likaså doften. Ger nog schampot knappt godkänt, finns mängder av andra alternativ som är minst lika bra. Det är dock väldigt billigt.
Senast redigerad av 5 Arjen, redigerad totalt 14 gång.
-
Cogo
- Entusiast

jämför Clas Ohlsons produktbeskrivningar med produktbeskrivningarNa hos autorange, så förstår du vad jag menar med att jag tror att detta är samma som autorange.
har tyvärr inte fått något svar från Clas Ohlson gällande prover. vilka produkter är vi/ni mest sugna att veta mer om.
mvh magnus
har tyvärr inte fått något svar från Clas Ohlson gällande prover. vilka produkter är vi/ni mest sugna att veta mer om.
mvh magnus