Men inte den typ som sitter i hyvlar, utan de blad med handtag. ( Grabben är snickare och tar på jobbet )
Brukar ta det med prick bort som smörj medel.
Rödsprit som sista medel.

Vi har kontaktat fabriken.
och troligen har vi fått en dålig sändning.. samt kanske en del har frysit till oss eller från oss.. men så fort vi fått reda på orsaken så ordnar vi till detta åt alla drabbade..
// Anders

Skriv ett mail till oss på info@bollnasbilvard.se så ordnar vi detDaanne skrev:Jag köpte ca4-6 st på senaste marathonen hade samma fel som er, alla var snustorra typ, trodde det var jag som gjorde fel men nu har man läst detta....hur gjorde ni för att få nya ?

Okej får ta och göra det! tackyerfen skrev:Skriv ett mail till oss på info@bollnasbilvard.se så ordnar vi detDaanne skrev:Jag köpte ca4-6 st på senaste marathonen hade samma fel som er, alla var snustorra typ, trodde det var jag som gjorde fel men nu har man läst detta....hur gjorde ni för att få nya ?

Dessutom får du 2 PPS för priset av en Aquapel..har lagt pps på några bilar.Grief skrev:Jag fick fyra nya ampuller, som låter när man skakar på dem, tyvärr var funktionen inget vidare på dessa heller.
Lade på framruta och bakruta på min egna bil 6 juni och effekten är redan borta. Inte så kul när svågern som man tävlar med i puts har PPS-behandlade sedan mars 2012 med bättre effekt
Hade med de nya samma problem som de första, otroligt svårt att torka bort medlet efter applicering.

Rengöring av glaset, här ligger hemligheten.Lemerok
Vill ju få så bra resultat som möjligt.

Inga problem alls...du kan även använda stålull som rengöring (finns en video om detta på Youtube vill jag minnas).Lemerok skrev:Tack för tipsen.
Kan man köra med Ultimas karossvamp tro? Annars får jag beställa hem lite lera.
Rakblad vågar jag nog mig inte på.
Svar JA!Lemerok skrev:Tack för tipsen.
Kan man köra med Ultimas karossvamp tro? Annars får jag beställa hem lite lera.

Teknik.Lemerok