Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Idag.....
- Commander
- Trogen Medlem

Re: Idag.....
Han skrev ett mil och skickade anställningsbevis med signatur direkt efter samtalet så det är seriöst gjort och jag känner mig säker. Det enda som kan komma i vägen är om något står i polisregistret men det gör det inte 
- BTG
- Trogen Medlem

Då får man gratulera då[emoji106]
-
henkek
- Trogen Medlem

Får gratulera här me 
- Commander
- Trogen Medlem

Hehe blev inte mycket sömn här inatt heller, det som är och kommer bli läskigt är att säga upp sig från en trygg fast tjänst, till en liten mer svajig bransch. Bilmarknaden kan verkligen dippa. Men jag tar chansning så får vi se. Bussar ska alltid köras och jag har tänkt att stanna kvar som timanställd på det nuvarande jobbet för att kunna jobba extra och försöka täppa igen lönegapet som uppstår. Kanske någon Lördag eller Söndag i månaden så får vi se. 
- Manor
- Moderator

Grattis till nya jobbet
.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Lemerok
- Entusiast

Grattis commander! 
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Kör du grön eller gul buss?Commander skrev:Bussar ska alltid köras ...
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!
- Commander
- Trogen Medlem

GulNorrhyttan skrev:Kör du grön eller gul buss?Commander skrev:Bussar ska alltid köras ...
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Aha. Har en bekant som kör grön.
Vad var det jag sa!
- Commander
- Trogen Medlem

Har han kört länge? Namn?Norrhyttan skrev:Aha. Har en bekant som kör grön.
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Han och hans fru har nog jobbat på GUB typ tio år. Urban och Susanne.
Vad var det jag sa!
-
popp
- Entusiast

Ett stort grattis från mig också. 
-
miken
- Entusiast

jaha då har båten fått sig en omgång med scholl s3 gold och blue navy spider pad vart som ny igen och ska lägga Master Sealant som skydd nu ikväll 
snart sjösättning
snart sjösättning
Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016
-
MrMikaelEricsson
- Medlem
GrattisCommander skrev:Han skrev ett mil och skickade anställningsbevis med signatur direkt efter samtalet så det är seriöst gjort och jag känner mig säker. Det enda som kan komma i vägen är om något står i polisregistret men det gör det inte
-
floydian1
- Medlem
Grattis Commander.
- Berga
- Medlem
- Manor
- Moderator

Offerten godkänd och Mitsubishin beställd.Manor skrev:Ett steg närmare en Mitsubishi Outlander PHEV.
Offert tagen och inskickad för att få svar på månadskostnaden. Leverans kan ske om cirka en månad om allt fungerar.
Det roligaste/bästa var att jag fick ett ganska bra bud i rent inköp av min nuvarande Subaru.
Innan jag visat upp den så fick jag veta vad den låg på i "gröna listan". När jag visade upp den så fick jag beröm från både säljare och verkstadsmekanikern som gick igenom bilen. Oftast så brukar ju taktiken vara att dissa bilen för att pressa ner priset, men han tyckte att det i princip var nyskick på bilen förutom några små stenskott på motorhuven efter vintern som jag tänker Chipex:a. Budet blev på 13.000:- över listpriset vilket gjorde att jag slog till. Det normala är ju att listpriset pressas i samband med att de hittar skavanker på bilen, men här var det tvärtom. Visst tjänar man en slant på att sälja den privat, men nu slipper jag en hel del tid och bekymmer...och det har sitt värde också.
Nu avvaktar jag bara svar från leasingbolaget.
Trolig leverans i början på juni.
Solid vit färg med svart läderklädsel blev valet.
Titanium grå eller svart var mina första val, men det fanns ingen att få tag på med hyfsat kort leveranstid...jag valde då vit istället för silver då jag haft det i 16 år totalt nu. En vit bil har jag faktiskt aldrig ägt...ingen direkt spännande färg...men ibland har man ju sett några som lyckats få till lite wetlook åtminstone
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Commander
- Trogen Medlem

Från Almunge, vet precis vilka det är. Jag och Susanne gick samma utbildning och tog busskortNorrhyttan skrev:Han och hans fru har nog jobbat på GUB typ tio år. Urban och Susanne.
- Commander
- Trogen Medlem

... Blev det ett försök till ett lite mer systematiskt kaos, efter att Lemerok var här och gästarbetade och man stod och luktade sig till vad det innehöll så var jag iväg och köpte en penna som håller för nötning. Kanske tjänar på det i längden och gängorna på flaskorna
Polish Angel produkterna börjar bli så många att de snart skapar ett värde i sig så de står i kassaskåp läs (städskrubben i huset)

Nu blir det "Tillbaka till hönsgården" avsnitt 29 i ordningen, med annat väl känt namn Partiledardebatt på SVT2 [emoji6]
Polish Angel produkterna börjar bli så många att de snart skapar ett värde i sig så de står i kassaskåp läs (städskrubben i huset)

Nu blir det "Tillbaka till hönsgården" avsnitt 29 i ordningen, med annat väl känt namn Partiledardebatt på SVT2 [emoji6]
- korvis
- Trogen Medlem

...när jag kom ut från jobbet så var bilen fullständigt bombarderad med fågelskit! Man blir ju bara så trött...
Fick bli en ordentlig tvätt som avslutades med Speed Seal som torkstöd. Måste passa på att berömma Holy Trinity. Jisses vilken blank å hal yta det ger och alla tre är smidiga att jobba med.
Lager på lager-principen är klockren å det känns som att bilen blir blankare å blankare
Fick bli en ordentlig tvätt som avslutades med Speed Seal som torkstöd. Måste passa på att berömma Holy Trinity. Jisses vilken blank å hal yta det ger och alla tre är smidiga att jobba med.
Lager på lager-principen är klockren å det känns som att bilen blir blankare å blankare