Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Fireball Korea - Ultimate Car Shampoo

Skriv ett par rader om den senaste bilvårdsrelaterade produkten du testat!
Användarvisningsbild
netmatte
Medlem
Inlägg: 376
Blev medlem: 28 feb 2014 00:57
Ort: sandhem

Fireball Korea - Ultimate Car Shampoo

Inlägg av netmatte » 16 mar 2016 18:38

tjena idag när det var så skönt väder så passa jag på att tvätta bilen och prova ett nytt shampon samtidigt.

börja som som vanligt med att lägga bålnäs egna alkaliska över bilen. lätt det ligga på bilen och går in och fixar med hink och tillbehör. den ska blandas 1.800 står det gjorde lite som vanligt och tog lite mer hehe. 20 ml av Shampot. skumma fint och luktar typ som någon produkt från autosmart gubbe parfym haha. vilket jag inte tyckte lukta gott hehe.

körde med en ny woffel svamp i hinken. skulle säga att glidet mellan svampen och bilen var helt godkänt inget super men inte dåligt häler. rengjorde bra och skummet låg kvar på bilen helt tvätten. blankt och fint blev äfter tvätten iaf. men det blir det ju alltid hehe.

tänkar om det.
inget Shampo jag fasnar för alls. men kul att tesa det iaf när läst om det på andra ställen på internet. men flaskan får stå på hyllan bland dom andra i samlingen.

Bild


Bild

Bild

skumt äfter 20 min äfter tvätt

Bild

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk