Skickade ut nyhetsbrev med helt nytt lackskydd och Foamlance för 399kr inkl 1L ARTI+ Schampo....Men har det kommit..
Behöver jag skicka om det...
Har det verligen gått ut i skarpt läge...
Har många har fått det ?????

Då testar vi igen...Funkar det inte nu, då är det något tekniskt fel....som inte vi kan råda över...har funkat klockrent tidigare....Göran skrev:Lägg ut den till medlemmar på forumen Limpan!

Säg åt chefen att du vill jobba hemifrånNisse skrev:Nyhetsbrev håller på och skickas står det.....kanske går bättre hemmifrån.....

Haha..inte nyttigt att jobba hemifrån..då tappar man kontakten med verkligheten..Dontus skrev:Säg åt chefen att du vill jobba hemifrånNisse skrev:Nyhetsbrev håller på och skickas står det.....kanske går bättre hemmifrån.....

Det är sant men det kan vara skönt att inte bli störd ibland...limban skrev:Haha..inte nyttigt att jobba hemifrån..då tappar man kontakten med verkligheten..Dontus skrev:Säg åt chefen att du vill jobba hemifrånNisse skrev:Nyhetsbrev håller på och skickas står det.....kanske går bättre hemmifrån.....

Nu har ni ju flaggat att ni har ett nyhetsbrev och om man inte fått det så kan man ju ta tummen ur ...... och gå in på eran hemsida för att se erbjudandenaNisse skrev:Kommer det inget nu så får vi nog ringa Jetshop på måndag....Sidan har gått så trööööööööögt idag.....Men vi kör väl på med lite power från min dator, så får vi se vad som händer.....

Verkar vara någon på Jetshop som har tömt bromsvätska i servern.....Nisse skrev:Det var länge sedan jag tappade kontakten med verkligheten....