Nisse skrev:Martin skrev:Tyvärr kan jag ju inte avslöja min hemlighet till en lyckad tävling, utan kan bara säga att jag är riktigt nöjd:D och är otroligt tacksam för prissumman
Segerintervju:
Vad skall du köpa för presentchecken ? och hur känns det att vinna så stort belopp att köpa bilvårdsprodukter för?

det känns så otroligt underbart att få vinna detta pris jag var inställd på kanske 250 eller 500 för jag tyckte att jag var sent ute men tydligen inte:D
ja och vad jag ska handla har jag inte bestämt mig för än men det lutar mest åt något maskinellt iallafall, något som jag kommer kunna ha länge och ingen förbrukningsvara, på så sätt så kommer jag alltid minnas priset när jag använder den:D
jag är sugen på att skaffa två flex den senste roterande och den oscillerande men har inte pengar tyvärr att kunna lägga på sådana saker nu, eftersom jag vet inte hur min framtid ser ut eftersom min lokal där jag håller till är uthyrd från slutet av oktober:(
men jag deppar inte jag letar för fullt en ny lokal och hoppas för fullt på att hitta något bra:D
men åter till sak, priset, jag tror nog ändå att de blir en nilfisk 125 men extra tillbehör för 2000 kr men kosta egentligen 3500 kr för då får jag mest för pengarna, betalar 0 kr för en fin tvätt som kostar 3500 kr:d