Egentligen alla. Deras vinyl gel är bara kladdig. Sen har dom någon annan mjölkig vinyl som inte gör någon skillnad alls på plasten. Deras fälg syra är inget klipp i alls, de tar en evighet att få fälgen ens lite ren. Dom har nått som ska vara en plast rengörare där du likaväl kan köra med hd grön. Osv.
Dessutom har dom skyhöga priser tycker jag.
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Ny webshop,
-
Bisolvon
- Medlem
Re: Ny webshop,
Senast redigerad av 4 Bisolvon, redigerad totalt 14 gång.
- limban
- Forumägare

- Kontakt:
Re: Ny webshop,
Finns det någon på forumet som gillar Turtle?
Själv tycker jag deras schampo som jag använde senast får 30år sedan var bra hehe,,
Själv tycker jag deras schampo som jag använde senast får 30år sedan var bra hehe,,
Senast redigerad av 4 limban, redigerad totalt 14 gång.
-
Göran
-
wallnermike
- Medlem
Sv: Re: Ny webshop,
Jag gillar turtles logolimban skrev:Finns det någon på forumet som gillar Turtle?
Skickat från min SGS2 via Tapatalk 2
Senast redigerad av 4 wallnermike, redigerad totalt 14 gång.
Black isn't a color it's a part time job.