marcus skrev:MAX skrev:Själv har jag tagit hem lite prima produkter från Waxdog som jag gått o sneglat på hela året och som troligtvis får bekänna färg redan i morgon,samt då en burk med collonite 476 wax .
och lite nya microdukar.
Max
Tog du Amigo? Låt mig isf veta vad du tyckte. Jag har sneglat på Primas produkter i över tre år, men det har aldrig blivit av.
Har skalat av en bil i dag med lite av primas grejor bla då med hjälp av Swirlen och mr Amigo funkade kanon bra med båda, tom så dom påminner om varandra till lukten men Swirlen är vit och Amigon mörkgrå,
Ang då Amigon och dess egenskaper så kan jag säga att den (om jag minns rätt

)då känns precis lika som trustes topline 150 både till färgen och köregenskaper blir i princip rent på ytan man polerar fast att trissan då fortfarande håller sig fuktig samt att det blir blank som attan
Kanske tom att Amigon och toppline 150 påminner om varandra tom till lukten(pepparkaka blandat med bubbelgum

Hur som helst så blev jag väldigt nöjd med resultatet i princip inget att torka(pyttelite) samt pang på med lackskyddet,fast det blir i morgon när jag vilat lite
Max.