Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Småförpackningar med epoxyprimer?
- Herr Melander
- Medlem
Re: Småförpackningar med epoxyprimer?
Blymunja? Är väl bannlyst tyvärr i hela riket dessvärre... Hade velat doppa hela min bil i det annars..
Senast redigerad av 4 Herr Melander, redigerad totalt 14 gång.
............................................................................
Volkswagen Passat GT-sport R-line TDI
Oxå en nöjd användare av ORCHARD AUTOCARE LTDs Produkter.
Volkswagen Passat GT-sport R-line TDI
Oxå en nöjd användare av ORCHARD AUTOCARE LTDs Produkter.
- TAT
- Medlem
Re: Småförpackningar med epoxyprimer?
Hej,
Jag uppfattar ursprungfrågan gällande grund innan billack!? Om POR-15 används ska deras egen primer användas innan annan färg läggs ovanpå då POR-15 ytan blir stenhård. Själva rostskyddsfärgen från POR-15 är heller inte UV beständig (blir matt) utan ska täckas med en coating om den ska utsättas för solljus.
Se:
http://bilvardsforum.se/viewtopic.php?f ... R15#p97134
Kan PM:a var jag köpte om någon är intresserad. Gick snabbt och smidigt med bra support.
Jag uppfattar ursprungfrågan gällande grund innan billack!? Om POR-15 används ska deras egen primer användas innan annan färg läggs ovanpå då POR-15 ytan blir stenhård. Själva rostskyddsfärgen från POR-15 är heller inte UV beständig (blir matt) utan ska täckas med en coating om den ska utsättas för solljus.
Se:
http://bilvardsforum.se/viewtopic.php?f ... R15#p97134
Kan PM:a var jag köpte om någon är intresserad. Gick snabbt och smidigt med bra support.