Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Bilmatta för föraren.

MrMerkel
Medlem
Inlägg: 188
Blev medlem: 07 maj 2011 16:46

Bilmatta för föraren.

Inlägg av MrMerkel » 29 mar 2017 13:19

Jag gjorde rent mina bilmattor igår och då tänkte jag , finns det någon bilmatta för föraren som är längre då orginalmattan borde enligt mig gå högre upp , nåt liknande den på passagerarsidan .

Tycker att en längre bilmatta liknade passagerarens inte vore så svårt att ha även orginal , även om jag har automat så det innebär en pedal mindre , men vart hittar jag en längre bilmatta för föraren .

Bilen en Mitsubishi outlander 2012

MrMerkel
Medlem
Inlägg: 188
Blev medlem: 07 maj 2011 16:46

Re: Bilmatta för föraren.

Inlägg av MrMerkel » 29 mar 2017 14:19

Hittade nu på dalhems.com 2695kr för mattorna fram , jäklar vad dyrt .

Dom såg bra ut och var större än orginal men vilket pris .

Användarvisningsbild
progge
Moderator
Moderator
Inlägg: 3278
Blev medlem: 19 jan 2013 13:02
Ort: Smålandsstenar.

Re: Bilmatta för föraren.

Inlägg av progge » 29 mar 2017 17:19

MrMerkel skrev:Jag gjorde rent mina bilmattor igår och då tänkte jag , finns det någon bilmatta för föraren som är längre då orginalmattan borde enligt mig gå högre upp , nåt liknande den på passagerarsidan .

Tycker att en längre bilmatta liknade passagerarens inte vore så svårt att ha även orginal , även om jag har automat så det innebär en pedal mindre , men vart hittar jag en längre bilmatta för föraren .

Bilen en Mitsubishi outlander 2012
https://www.bilmattor-online.se/
Här köpte jag till min Lancer, passar som en hanske.
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020 :nicka

Skriv svar