På bakrutan på min bil sitter rester från en "vidvinkel-lins". Irriterande och fult. Hur kan jag ta bort detta? ÄR ju en ruta med eltrådar för värme så man kanske bör vara extra försiktig.
Conny
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Ta bort klisterrester på glas?
-
Ceklund
- Medlem
Ta bort klisterrester på glas?
Senast redigerad av 1 Ceklund, redigerad totalt 14 gånger.
-
masol
- Medlem
Re: Ta bort klisterrester på glas?
Kemisk ren bensin brukar fungera, löser klister bra på glas.....
Senast redigerad av 1 masol, redigerad totalt 14 gånger.
"I´m never gonna work another day in my life,
God told me to relax........"
Monster Magnet
God told me to relax........"
Monster Magnet
- mortil
- Moderator

- Kontakt:
biltemas dekal remover spray funkar faktist bra.. testa den +t-sprit eller ännu bättre. ACETON
sen en svamp att gröta runt skiten och se till så de håller sig fuktigt hela tiden så bör de lösa upp sig tillslut. då e de bara torka av. sen putsa med fönsterputs och papper.
Senast redigerad av 1 mortil, redigerad totalt 14 gånger.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..
-
Ceklund
- Medlem
Tog kemisk ren bensin, sedan fönsterputs. Och skiten väck!
Tack för tipsen
Nu ska jag bara klura ut hur jag ska få dom beige mattorna rena. Har ej råd köpa "proffsgrejorna" ni kör med!
Conny
Tack för tipsen
Nu ska jag bara klura ut hur jag ska få dom beige mattorna rena. Har ej råd köpa "proffsgrejorna" ni kör med!
Conny
Senast redigerad av 1 Ceklund, redigerad totalt 14 gånger.
- Funk
- Moderator

Har du våtdammsugare, eller om du bor i Gbg med omnejd så kan du låna av mig så löser det sig säkert.
/Thomas
/Thomas
Senast redigerad av 1 Funk, redigerad totalt 14 gånger.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
-
Ceklund
- Medlem
Nog för att vissa räknar Götet som en förort till Stockholm, men blir lite långtFunk skrev:Har du våtdammsugare, eller om du bor i Gbg med omnejd så kan du låna av mig så löser det sig säkert.
/Thomas
Har ingen våtdammsugare, men en trevlig fru. Ifall DET nu hjälper
Men ska så fort nästa pension kommer köpa Ultimas stora paket från Göran, så får jag väl ordning på det!
Conny