Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Varning för rån/bedrägeri

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 4907
Blev medlem: 30 dec 2008 02:01
Ort: ARBRÅ/HÄLSINGLAND
Kontakt:

Varning för rån/bedrägeri

Inlägg av Nisse » 23 jan 2009 16:59

Senaste månaden har jag blivit utsatt för rån/bedrägeri i samband med att jag handlat vid ett stort köpcentrum, Tillvägagångssättet är mycket raffinerat och funkar så här:

När man kommer ut från butiken med kassarna i händerna och ska lasta in i bilen, så kommer det fram två unga, snygga kvinnor och börjar göra ren vindrutan på bilen. Dom ser till att luta sig ordentligt framåt och har kraftigt urringade kläder. Vilken normalt funtad karl som helst tittar.

När du sen tackar och vill betala, så säger dom "nej tack". Istället frågar dom om du kan ge dom skjuts till någon annan mataffär som dom anger. Eftersom du knappast kan säga nej, så kliver dom in i baksätet och ni ger er iväg.

Men direkt börjar dom ha sex med varandra därbak. Och inom en halv minut har en av dom klättrat över till passagerarsätet fram, dragit ner gylfen på dej, och börjat ge dej oralsex. Medan det pågår, så sträcker den andra sej framåt mellan sätena och lirkar ut din plånbok.

Jag fick min plånbok stulen på det här sättet i måndags, Tisdags, torsdags (två gånger!), 15 Januari och den 16,17,18,19 (TRE gånger!!!) och flera ggr i december. Troligen kommer jag att bli bestulen på samma nesliga sätt 2-3 gånger nästa vecka också.

Så håll koll på detta så inte Ni också går i samma fälla !! :D
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
Bild
MVH Nisse

Användarvisningsbild
mortil
Moderator
Moderator
Inlägg: 1402
Blev medlem: 15 sep 2008 23:23
Kontakt:

Re: Varning för rån/bedrägeri

Inlägg av mortil » 23 jan 2009 17:21

moahahaha . den va ju bra . så de e så man ska göra alltså :P

hoppas inte de där va allvarligt :P
Senast redigerad av 4 mortil, redigerad totalt 14 gång.
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..

Användarvisningsbild
rkoo
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 933
Blev medlem: 19 sep 2008 10:57
Ort: Stockholm

Re: Varning för rån/bedrägeri

Inlägg av rkoo » 23 jan 2009 18:12

Den var bra! :D

Skriv svar