Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Re: Bilvårdsforum på mässor

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.

Bilvårdsforum på mässor

Bra att forumet ska besöka mässor
12
100%
Dålig idé
0
Inga röster
 
Antal röster: 12

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 4907
Blev medlem: 30 dec 2008 02:01
Ort: ARBRÅ/HÄLSINGLAND
Kontakt:

Re: Bilvårdsforum på mässor

Inlägg av Nisse » 18 jan 2009 18:46

Göran skrev:Tanken är att synas på mässor och så framöver.
Så jag startar en omröstning, är tanken bra och kan ni tänka er att besöka oss?

Bilvårdsforum ska bli en stor mötesplats för bilintresserade, ett forum där ni kan mötas och vi ska även vara uppdaterade. Finns det rörelse så finns det liv. "Liv är rörelse". Och forumet ska vara levande.

Här kommer omröstningen:
Vi brukar ha demodagar sommartid då Flex Scandinavia AB och Nilfisk-ALTO finns på plats och visar sina maskiner...Vi håller till mitt i Sverige...kan ju vara kul om detta forum kan medverka....

Bara ett förslag Göran !! ;)

Länken ligger så att Ni kan se hur det kan se ut..inte i reklamsyfte...dom har just riggat upp...

http://www.bollnasbilvard.se/bildgaller ... k_flex.jpg
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
Bild
MVH Nisse

Användarvisningsbild
Nisse
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 4907
Blev medlem: 30 dec 2008 02:01
Ort: ARBRÅ/HÄLSINGLAND
Kontakt:

Re: Bilvårdsforum på mässor

Inlägg av Nisse » 18 jan 2009 21:05

Göran skrev:Bjuder Flex på grillad korv? :D
Nej det gör BBV.... :D
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
Bild
MVH Nisse

Användarvisningsbild
mortil
Moderator
Moderator
Inlägg: 1402
Blev medlem: 15 sep 2008 23:23
Kontakt:

Re: Bilvårdsforum på mässor

Inlägg av mortil » 19 jan 2009 00:17

kan ingen kolla hur det är på Elmia performance motorshow i påsk ? där hade ju passat som handen i vanten och stå . :)

ett bra sätt att locka hit folk som är likasinnade är ju fördelar så som "sponsorer" eller vad dom ska kallas .

dit hör väl iaf. Bollnäsbilvård, prorecond, Kombikemi? ?

om inte annat så är väl en samling av kunniga och trevliga inom området en stor anledning för att bli medlem ? det tycker ialla fall jag. dom jag träffat har ju varit väldigt trevliga och jag hoppas man träffas igen. :) jag och extreme sprang ju på varandra på STCC finalen på mantorp :P han stod och tittade på en Corvette och jag gnälla väl lite över amerikanska bilar :D sen börja vi prata polering av nån knepig anledning hehe .

i alla fall . hör med bilsport om att få finnas på deras tillställningar bland annat.

jag kommer finnas tillhands för team Crazy i sommar då dom tävlar :) (http://www.teamcrazy.se)
!! MORTIL !!
Putsar, Polerar, Folierar, Strajpar, Mår gött och lever livet..

Skriv svar