350 bilder blev det från Motoerevyn... alla kommer jag INTE att lägga upp...
Ser att solen visar sig... jag vill gå ut!!

Njuter av tanken att få se dessa bilder!!carina skrev:Sitter och "njuter" av att förminska massa bilder som är för stora för att lägga upp här.
350 bilder blev det från Motoerevyn... alla kommer jag INTE att lägga upp...
Ser att solen visar sig... jag vill gå ut!!

KIA cee´d 1.6CRDi SW Komf-13

Robin-t skrev:Det härliga vädret och att jag snart ska ut och köra lite 9-5![]()
KIA cee´d 1.6CRDi SW Komf-13

Ja jag veeeet....jojje skrev:Men Carina det är ju när man inte är uppbokad med en massa måsten man känner man är ledig, åtminstånde känner jag så.
Nu på våren när grannarna tävlar om att vara duktigast i trädgåden, kackar jag på dom och har sämst gräsmatta/trädgård. Men roligaste garage samt blankaste&renaste bilar.
Häromdagen kom en granne och undrade om jag köpte mina polermedel på Biltema, och då kunde jag ärligt säga att deras medel har jag aldrig testat annat än kallavfettningen som jag tycker är riktigt bra.
Ville bara skriva av mig lite extra inför turen ut till stugan och svärfars Hyundaiprojekt, samt några blåa älgar som skymt horisonten

Har så lite sånt där så det tar jag som ett räningspasslimban skrev:Trädgård????? Ehhh.... du menar det där grönbruna på utsidan??
Den tar vi när gräset växt till sig lite till..
Rabatter är avreglerade... finns krukor...
Hahaha.. det rödbruna ska jag skaffa en robot till nästa år..

Så jag kommer njuta av roboten.. För hundra gubbar vad nice. att alltid ha gräsmattan i bra trim..carina skrev:Har så lite sånt där så det tar jag som ett räningspasslimban skrev:Trädgård????? Ehhh.... du menar det där grönbruna på utsidan??
Den tar vi när gräset växt till sig lite till..
Rabatter är avreglerade... finns krukor...
Hahaha.. det rödbruna ska jag skaffa en robot till nästa år..
Du har ju lite mer än mej så....