Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Idag.....
- netmatte
- Medlem
Re: Idag.....
Idag har jag och tanten grejat lite i garaget och i värksta. Garaget har var en liten av en hög med flyttlådor och annat från flytten.. så det börja ta form nu =) blir att bora upp lite hyllor och få saker på plats i morgon.
-
Einarsson
- Ny Medlem
Härligt. Då behöver jag inte slösa.Perra83 skrev:Jag blandar betydligt svagare och det blir rent. 1+39 med HD grön/ARTI Green. Med ARTI+ blir det kanske lite skarpare.Einarsson skrev: Kan man blanda typ 1 del Arti+, 1 del Arti green och typ 15 delar vatten i en tryckspruta och spraya på som steg1? Eller ska man köra bara arti green.
- jojje
- Entusiast

- Logan
- Entusiast

- Kontakt:
Trodde nästan jag skulle trilla av stolen idag när grannen gick ut och tvätta sin bil i ösregn med en golvmopp
inget medel eller något bara moppa bilen
The passions is what drives the art. Detailing for life
- Micke K
- Sponsor

- Kontakt:
Logan skrev:Trodde nästan jag skulle trilla av stolen idag när grannen gick ut och tvätta sin bil i ösregn med en golvmopp
Klockrent !
- Bananen
- Trogen Medlem

Får hoppas att grannen använde mikrofibermopp?Logan skrev:Trodde nästan jag skulle trilla av stolen idag när grannen gick ut och tvätta sin bil i ösregn med en golvmopp
/ Hälsningar Thomas
- Logan
- Entusiast

- Kontakt:
Bananen skrev:Får hoppas att grannen använde mikrofibermopp?Logan skrev:Trodde nästan jag skulle trilla av stolen idag när grannen gick ut och tvätta sin bil i ösregn med en golvmopp
inget medel eller något bara moppa bilen![]()
Önsketänkande men inte var den gamla goda gråa mopp typen
Först en sväng i köket o moppa där och sedan varför inte ta bilen
Det kanske blir rent,, Men resterande
The passions is what drives the art. Detailing for life
-
Einarsson
- Ny Medlem
Det är väl knappast värre än när folk går bananas med den stora smutsborsten på sånna dära GDS-stationer.Logan skrev:Trodde nästan jag skulle trilla av stolen idag när grannen gick ut och tvätta sin bil i ösregn med en golvmopp
- Commander
- Trogen Medlem

Jag älskar att se mina grannar förstöra sina bilar med alla möjliga konstiga tvättmetoder haha 
- Perra83
- Entusiast

Bild?Logan skrev:Bananen skrev:Får hoppas att grannen använde mikrofibermopp?Logan skrev:Trodde nästan jag skulle trilla av stolen idag när grannen gick ut och tvätta sin bil i ösregn med en golvmopp
inget medel eller något bara moppa bilen![]()
Önsketänkande men inte var den gamla goda gråa mopp typen
Först en sväng i köket o moppa där och sedan varför inte ta bilen
Det kanske blir rent,, Men resterande
- Commander
- Trogen Medlem

...lade jag upp ett videoklipp hur bilen ser ut dagen efter att ha kört i regn
Spela upp i HD
Spela upp i HD
-
henkek
- Trogen Medlem

Den ser jäkligtren ut fast de regnat 
- Commander
- Trogen Medlem

Fick en liten chock när jag såg den i ljuset idaghenkek skrev:Den ser jäkligtren ut fast de regnat
- nybbe79
- Medlem
Någon som vet varför jag inte kan spela upp klipp på denna sida? Couldn't load plugin står det.Commander skrev:...lade jag upp ett videoklipp hur bilen ser ut dagen efter att ha kört i regn
Spela upp i HD
- Commander
- Trogen Medlem

Gammal Flash Player?nybbe79 skrev:Någon som vet varför jag inte kan spela upp klipp på denna sida? Couldn't load plugin står det.Commander skrev:...lade jag upp ett videoklipp hur bilen ser ut dagen efter att ha kört i regn
Spela upp i HD
- Hej
- Medlem
Surt att varenda smutspartikel syns - men det verkar man få ta när bilen har bra lackskydd (och är svart, det hjälper ju upp det hela ytterligare en bit...). MEN, man ser ju att du har fått den j**vligt blank! Trots den lilla smutsen blir man nästan bländad.Commander skrev:...lade jag upp ett videoklipp hur bilen ser ut dagen efter att ha kört i regn
- Perra83
- Entusiast

..köpte jag ett exemplar av tidningen Bilsport nr 9, gör det ni oxå
glömde bort att jag hade ett nytt schampo och däckglans på Posten
får ta det imorgon.
- Lemerok
- Entusiast

Jag köpte två exemplar, ett till mig och ett till föräldrarna som också ville se.Perra83 skrev:..köpte jag ett exemplar av tidningen Bilsport nr 9, gör det ni oxåglömde bort att jag hade ett nytt schampo och däckglans på Posten
får ta det imorgon.
- Manor
- Moderator

...även jag gick till affären och köpte ett exemplarLemerok skrev:Jag köpte två exemplar, ett till mig och ett till föräldrarna som också ville se.Perra83 skrev:..köpte jag ett exemplar av tidningen Bilsport nr 9, gör det ni oxåglömde bort att jag hade ett nytt schampo och däckglans på Posten
får ta det imorgon.
Det blev en riktigt bra och intressant artikel...och nördstämpeln har man permanent i pannan nu
Tack Norrhyttan.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

...kom det ett intressant paket från jonkegtx.

Det kom även ett paket från CD Bilvårdsprodukter, som visar hur man absolut inte ska packa. Inga tejpade korkar, inga plastpåsar, inget utfyllnadsmaterial alls. Det såg ut precis som på bilden när jag öppnade.
Antar att de har många reklamationer, och att postbilarna i Tranås ständigt luktar bilvårdsprodukter från alla läckande flaskor.

Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.

Det kom även ett paket från CD Bilvårdsprodukter, som visar hur man absolut inte ska packa. Inga tejpade korkar, inga plastpåsar, inget utfyllnadsmaterial alls. Det såg ut precis som på bilden när jag öppnade.
Antar att de har många reklamationer, och att postbilarna i Tranås ständigt luktar bilvårdsprodukter från alla läckande flaskor.

Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!