Sida 1 av 1

BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 18:55
av Sebba75
När kille ringde till Mig , fråga efter pris för polering sa " bilen är super finn omlackad ....." tänkte själv klart säkert circus och? Hade 100% rätt :lol:
Så mycket fel och skräp i lacken fiiiii
Bilen komm till Mig ganska ren så blev det enkelt tvätt
Bild
Bild
Bild
Bild
Huven
Bild
Bild
Bild
Polerat av proffffffsssss
Bild
Bild
Bild
Kanon omlackad bil bla bakluckan :best
Bild
Men några timmar efter hmmmm
Bild
Bild
Glöm bort fina 50/50 hade inte tid :(
Bild
Bild
DA maskin+abralon 2000 ;) på bakluckan
Bild
Ser bra ut ;)
Bild
Bild
Här tycker jag att bilackerare gjorde fint
Bild
Då blev det igen DA maskin+abralon 2000
Bild
Bild
B skärm
Bild
Bild
Bild
Oki Sebba jobbar :D
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Andra sidan också
Bild
Nu kommer några bilder när bilen är klart
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Ut till solen för kontrol
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Ok ser bra ut in till garaget igen
Bild
Bild
Bild
Bild
Klar efter ca 24 timmar
komm nästa bil ;)
Bild

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 19:46
av Manor
Otroligt vilket bra jobb Sebba :jeps.
Tyckte kunden själv att bilen såg bra ut när han lämnade in den? I så fall lär han väl aldrig kunna uppskatta resultatet 24 timmar senare :??

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 21:36
av AArvidsson
Som vanligt ett exceptionellt jobb! Dum fråga: använder du lackdjupsmätare innan du går på med abralon?

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 21:39
av Göran
Imponerande!

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 22:22
av exdragon
Najs :)

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 22:25
av deciso
Fantastiskt fint jobb.
Nästa bil gissar jag att det är en Lexus eller kanske en Mazda 6.

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 23:05
av Masten
Fantastiskt bra jobbat!

Nästa bil är en MB S-klass W221 ;)

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 23:09
av jonkegtx
Ojojoj, blir alltid lika imponerad av dina jobb! :best :best :best

Kul att se! :nicka

Re: BMW E 39

Postat: 09 maj 2012 23:41
av Kapten Haddock
Fantastiskt, får in ett likn objekt i slutet på mån, hoppas ja får tid o fota lite på den med:)

Re: BMW E 39

Postat: 10 maj 2012 06:09
av Gråben
Riktigt bra jobbat sebba! :jeps

Re: BMW E 39

Postat: 10 maj 2012 09:46
av TommyJ
Hoppas du tog massa betalt för d jobbet!

Re: BMW E 39

Postat: 10 maj 2012 11:30
av areg
Som andra har sagt, Vad sa kunden när han hämtade bilen?
Fantastiskt jobb Sebba. Hoppas du får lön för mödan. :mrgreen:

Re: BMW E 39

Postat: 10 maj 2012 12:40
av TobiasE
:best :best

Re: BMW E 39

Postat: 10 maj 2012 17:13
av Sebba75
AArvidsson skrev:Som vanligt ett exceptionellt jobb! Dum fråga: använder du lackdjupsmätare innan du går på med abralon?
Yes det kör Vi först med mätaren men på den bilen fanns mycket lack :lol: tjockt :lol:
Manor skrev:Otroligt vilket bra jobb Sebba :jeps.
Tyckte kunden själv att bilen såg bra ut när han lämnade in den? I så fall lär han väl aldrig kunna uppskatta resultatet 24 timmar senare :??
När han ringe för att boka tiden då sa han i telefon att den är omlackad och ser bra ut :lol:
had ont i magen av skrat när Vi såg bilen,men efter 24 timmar ägaren tyckte att han köpte fabriks ny E39 :cheers

Re: BMW E 39

Postat: 10 maj 2012 21:49
av unclebans
Jag kan inte fatta hur du kan få till det så grymt, sjukt imponerad av dina jobb! Ärligt tror jag många av oss har mycket att lära av dig.

Fortsätt inspirera oss andra lärlingar med fler bilder! :best

Re: BMW E 39

Postat: 10 maj 2012 22:23
av Sebba75
unclebans skrev: Ärligt tror jag många av oss har mycket att lära av dig.
:best
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: tack

Re: BMW E 39

Postat: 11 maj 2012 13:45
av andreas_93
Vilka jobb du gör, blir så grymt imponerad varje gång ;)

Re: BMW E 39

Postat: 12 maj 2012 07:31
av danne5
Toppenjobb som vanligt Sebba :best

Re: BMW E 39

Postat: 13 maj 2012 07:01
av DieselAudi
Suveränt jobbat. :best
Bilen vart som ny.
Det är riktigt intressant att se vilka fantastiska resultat det blir på dina jobb. :jeps