BMW E 39
Postat: 09 maj 2012 18:55
När kille ringde till Mig , fråga efter pris för polering sa " bilen är super finn omlackad ....." tänkte själv klart säkert circus och? Hade 100% rätt
Så mycket fel och skräp i lacken fiiiii
Bilen komm till Mig ganska ren så blev det enkelt tvätt




Huven



Polerat av proffffffsssss



Kanon omlackad bil bla bakluckan

Men några timmar efter hmmmm


Glöm bort fina 50/50 hade inte tid


DA maskin+abralon 2000
på bakluckan

Ser bra ut


Här tycker jag att bilackerare gjorde fint

Då blev det igen DA maskin+abralon 2000


B skärm



Oki Sebba jobbar






Andra sidan också

Nu kommer några bilder när bilen är klart









Ut till solen för kontrol





Ok ser bra ut in till garaget igen




Klar efter ca 24 timmar
komm nästa bil

Så mycket fel och skräp i lacken fiiiii
Bilen komm till Mig ganska ren så blev det enkelt tvätt




Huven



Polerat av proffffffsssss



Kanon omlackad bil bla bakluckan

Men några timmar efter hmmmm


Glöm bort fina 50/50 hade inte tid


DA maskin+abralon 2000

Ser bra ut


Här tycker jag att bilackerare gjorde fint

Då blev det igen DA maskin+abralon 2000


B skärm



Oki Sebba jobbar






Andra sidan också

Nu kommer några bilder när bilen är klart









Ut till solen för kontrol





Ok ser bra ut in till garaget igen




Klar efter ca 24 timmar
komm nästa bil
