Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Måste ju testa...

Resultatbilder och beskrivningar av rekonditioneringar och liknande. Dela med er av ert senaste puts!
Lill-Dan
Medlem
Inlägg: 157
Blev medlem: 28 jul 2015 20:30
Ort: Åkersberga

Måste ju testa...

Inlägg av Lill-Dan » 29 jul 2015 19:43

....nya polermaskinen..kom en da 900 från bollnäs,har en musse pigg från dom och ville prova en osc. enkeltrissa.
Visst,ingen proffsmaskin,men en liten kul sak för mig iaf..
Använde menzerna pf 2400 idag,så några repor är ju kvar om man ska vara ärlig,men bilen är välskött,så rätt ok iaf.
La även menzerna som lackskydd..
Här är några foton på lille skutt ;)
Bilagor
image.jpg
image.jpg (95.6 KiB) Visad 4734 gånger
image.jpg
image.jpg (137.94 KiB) Visad 4734 gånger
image.jpg
image.jpg (138.18 KiB) Visad 4734 gånger
image.jpg
image.jpg (123.27 KiB) Visad 4734 gånger
:brumm

Användarvisningsbild
Manor
Moderator
Moderator
Inlägg: 5622
Blev medlem: 14 aug 2010 16:56
Ort: Stockholm

Re: Måste ju testa...

Inlägg av Manor » 29 jul 2015 20:27

Det ser väldigt blankt och fint ut.
Hur tyckte du maskinen var?
mvh Manor
_____________________________
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.

Lill-Dan
Medlem
Inlägg: 157
Blev medlem: 28 jul 2015 20:30
Ort: Åkersberga

Re: Måste ju testa...

Inlägg av Lill-Dan » 29 jul 2015 20:43

Ja helt ärligt så känner jag mig lite för grön på detta för att kunna säja så mycket,har knappt nåt att jämföra med,annat än min musse pigg maskin..
:brumm

Användarvisningsbild
Lundberg
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 725
Blev medlem: 07 jun 2015 22:35
Ort: Heby (Uppsala)

Re: Måste ju testa...

Inlägg av Lundberg » 29 jul 2015 21:18

Du behöver inte ha något att jämnföra med, beskriv bara upplevelsen. Gick maskinen jämnt och fint? Vibrationer? Ljudnivå? Knappar och reglage kändes bra och rätt placerade? :)
// Jack

Användarvisningsbild
Hej
Medlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 jan 2015 23:22
Ort: Lund

Re: Måste ju testa...

Inlägg av Hej » 29 jul 2015 22:30

Snyggt resultat! :jeps Blankt och fint! C-klass är en snygg modell, speciellt med ett par schyssta fälgar som du har!

Jaha, då har du blivit biten av bilvårdsjävulen. Då är det bara att göra som den säger och köpa på sig alldeles för mycket grejer. Det håller jag på med iaf. :lol: Beställde polermedel och lite annat för över 1000 kr idag, trots att jag inte tänkt det. Aja, bilen (och föräldrarnas bilar) (och kompisarnas bilar) (och....) etc blir glada iaf. :mrgreen:

Lill-Dan
Medlem
Inlägg: 157
Blev medlem: 28 jul 2015 20:30
Ort: Åkersberga

Re: Måste ju testa...

Inlägg av Lill-Dan » 30 jul 2015 10:40

Hej skrev:Snyggt resultat! :jeps Blankt och fint! C-klass är en snygg modell, speciellt med ett par schyssta fälgar som du har!

Jaha, då har du blivit biten av bilvårdsjävulen. Då är det bara att göra som den säger och köpa på sig alldeles för mycket grejer. Det håller jag på med iaf. :lol: Beställde polermedel och lite annat för över 1000 kr idag, trots att jag inte tänkt det. Aja, bilen (och föräldrarnas bilar) (och kompisarnas bilar) (och....) etc blir glada iaf. :mrgreen:

Ja va f-n,så här skulle det ju inte bli :D bilvårdsdjävulen är en envis tjurskalle att tjata... :?
Kollade lite hastigt på beställningar från bollnäs,runt 10 tusen pistoler har jag ju köpt medikament för av dom på sista året :shock:
Önskar nästan det hade funkat skitdåligt med beställningar från dom,så kanske man tröttnat,men man sitter och kollar grejer och vips plingar det i telefonen och så ska godsaker hämtas :lol:
:brumm

Skriv svar