Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Kroma handtag. var?
-
kamilenski
- Medlem
Kroma handtag. var?
Skulle vilja kroma mina pladthandtag samt mb märke och lite till. Var gör man det billigast?
Senast redigerad av 4 kamilenski, redigerad totalt 14 gång.
Skriver ofta från mobilen. Med liten skärm. Då och då blir det fel bokstav 
- Kapten Haddock
- Entusiast

Re: Kroma handtag. var?
Billigast är aldrig vettigt när det kommer till krom, såvida du inte känner personen i fråga..
Kolla om det finns nån som håller på där du bor, annars sthlm.
Billigare söderut, polen etc.
Det är väldigt mkt gifter man handskas med vid kromning, samt ett avancerat hantverk därav de väldigt höga priserna på kvalitetsjobb idag.
MVH/
Kolla om det finns nån som håller på där du bor, annars sthlm.
Billigare söderut, polen etc.
Det är väldigt mkt gifter man handskas med vid kromning, samt ett avancerat hantverk därav de väldigt höga priserna på kvalitetsjobb idag.
MVH/
Senast redigerad av 4 Kapten Haddock, redigerad totalt 14 gång.
- Funk
- Moderator

Jag tror nyckelorden här var kroma plast, vilket är betydligt svårare att hitta än en vanlig kromfirma..
/Thomas
/Thomas
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
- Kapten Haddock
- Entusiast

Hehe, ja det känns ju rätt logiskt såhär i efterhand:)
Det finns ju sprutförsilvring, samt vatten transfer.
Kolla tex http://www.designchrome.se/index.php
MVH/
Det finns ju sprutförsilvring, samt vatten transfer.
Kolla tex http://www.designchrome.se/index.php
MVH/
Funk skrev:Jag tror nyckelorden här var kroma plast, vilket är betydligt svårare att hitta än en vanlig kromfirma..
/Thomas