Hej jag har en Citroen C5 med den Lila-svarta lacken, den har något fint namn men kommer inte på det nu. Har även sett Fordar och Volvon i samma färg. Problemet mitt är att jag inte får något djup i lacken tycker jag, det är visserligen lite speciell lack med skiftningar, men jag tycker den är mest grådassig som om den är oxiderad, jag kör med Lahega 13 och 18 sen med Lahega 28, Biltemas musse-maskin. Det kan mycket väl vara så att man inte ska få till djup på lacken. Så jag frågar om någon har erfarenhet med den här lacken och kan hjälpa mig med en lösning.
mvh kajplats9
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Problem med lystern
-
kajplats9
- Ny Medlem
Problem med lystern
Senast redigerad av 4 kajplats9, redigerad totalt 14 gång.
-
danne5
- Entusiast

Re: Problem med lystern
Välkommen!
Borde nog gå att få ett fint djup i den, har du kört tillräckligt hårt och länge? Är den hemskt oxiderad från förut, kan det hända att du måste köra mer med lahega 13!
Borde nog gå att få ett fint djup i den, har du kört tillräckligt hårt och länge? Är den hemskt oxiderad från förut, kan det hända att du måste köra mer med lahega 13!