Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Detta verkar svårt, lika många medel som tips :)
-
rockabilly65
- Ny Medlem
Detta verkar svårt, lika många medel som tips :)
någon i närheten av Ludvika som kan bistå med erfarenhet vid min första bilvård?
Senast redigerad av 4 rockabilly65, redigerad totalt 14 gång.
-
danne5
- Entusiast

Re: Detta verkar svårt, lika många medel som tips :)
Hjärtligt välkommen till forumet!

Senast redigerad av 4 danne5, redigerad totalt 14 gång.
- xion92
- Moderator

Re: Detta verkar svårt, lika många medel som tips :)
Välkommen! 
Skriv gärna vad du ska göra så kan vi bistå med våran kunskap. Men räkna inte med att du får ett exakt svar för bilvård är hela tiden ett evigt testande
Jag läste säkert på i flera veckor innan första beställningen och sedan är det bara prova sig fram och skriva ner vad som behövs i nästa beställning och sedan börjar det om
Skriv gärna vad du ska göra så kan vi bistå med våran kunskap. Men räkna inte med att du får ett exakt svar för bilvård är hela tiden ett evigt testande
Jag läste säkert på i flera veckor innan första beställningen och sedan är det bara prova sig fram och skriva ner vad som behövs i nästa beställning och sedan börjar det om