Vilket kit?e_king skrev:Slår du till på kitet så har du bland den bästa start du kan få i medel också. [emoji106]
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Maskin från Streetpower
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Re: Maskin från Streetpower
Vad var det jag sa!
- Perra83
- Entusiast

Finns i alla fall ett kit på Scandicshine.no
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Aha. Enda länken jag hittade här var till Street Power, så jag letade där.Perra83 skrev:Finns i alla fall ett kit på Scandicshine.no
Vad var det jag sa!
-
gnodan
- Medlem
Perra83 skrev:Finns i alla fall ett kit på Scandicshine.no
Kan du länka de kitet
- Perra83
- Entusiast

http://scandicshine.no/index.php?route= ... ct_id=1078gnodan skrev:Perra83 skrev:Finns i alla fall ett kit på Scandicshine.no
Kan du länka de kitet
Ja skulle ändå köpa från Streetpower-rekond. Endast maskin och plocka till det jag vet går åt. Mycket blir annars bara liggandes oanvänt.
-
gnodan
- Medlem
Perra83 skrev:http://scandicshine.no/index.php?route= ... ct_id=1078gnodan skrev:Perra83 skrev:Finns i alla fall ett kit på Scandicshine.no
Kan du länka de kitet
Ja skulle ändå köpa från Streetpower-rekond. Endast maskin och plocka till det jag vet går åt. Mycket blir annars bara liggandes oanvänt.
Asså jag har tänkte att bara köpa maskinen för har en del medel hemma redan plus att de kom hem lite mera idag men skulle behöva tips på bra trissor isf. Jag har bara trissor till min mussepigg.
- e_king
- Entusiast

Samma kit men eventuellt en Master Sealant också. Det skulle komma ut samtidigt. Dröjer kanske ett tag till.Perra83 skrev: http://scandicshine.no/index.php?route= ... ct_id=1078
- Norrhyttan
- Trogen Medlem

Jag frågade Street Power. Det skulle komma upp något kit på hemsidan snart.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!
- Perra83
- Entusiast

Ring och lyssna lite med Streetpower så får du rätt trissor. Efter ett samtal kan det alltid följa med lite varuprovergnodan skrev:Perra83 skrev:http://scandicshine.no/index.php?route= ... ct_id=1078gnodan skrev:Perra83 skrev:Finns i alla fall ett kit på Scandicshine.no
Kan du länka de kitet
Asså jag har tänkte att bara köpa maskinen för har en del medel hemma redan plus att de kom hem lite mera idag men skulle behöva tips på bra trissor isf. Jag har bara trissor till min mussepigg.
-
gnodan
- Medlem
Tack grabbar/tjejer för alla svar
blir nog ett samtal till SP
måste bara ha lite koll på ekonomin för nya fälgar är beställda också till bilen 
-
koblars
- Medlem
Eller vänta en vecka och se vad mer som dyker upp i affären. Det ska iaf jag